Pierce Paris anmeldelse 19.99
  • Omkostninger ved medlemskab - 42%
    42%
  • Opdateringsplan - 80%
    80%
66%

Resumé

Pierce Paris, the ikonisk gay pornostjerne, har lanceret hans egen websted med videoer han's skud selv! Du vandt't ønsker til miss ham aktion, om han's intime med andre voksen udøvende kunstnere, eller om han's topping eller flaskeoming. Der's masser stor dicks og bil sex til du til nyd, som godt som andre spændende scenarier. Alle 27 the videoer er mobilkompatibel og streami stand, og the websted er opdateret a ugentlig grundlag. Don't miss ud!

Fordele

• Bøssepornostjerner, masser af store pikke
  • Masser af sut og knald action
  • Webstedet og videoerne er kompatible med mobiltelefoner
  • Regelmæssige ugentlige opdateringer

Ulemper

• Video klarhed mangler.
  • Mulig Monotonous sex van scener.
Kommentarer Rating 0 (0 anmeldelser)

Pierce Paris er den mest aktuelle mandlige voksenfilmskuespiller, der har oprettet sit eget medlemswebsted, som blev lanceret i midten af februar 2023. Han debuterede i branchen i 2015, og hans imponerende 10-tommers pik drev ham til stjernestatus. Han har arbejdet med store produktionsselskaber som Falcon Studios, NakedSword og Raging Stallion, og han har udforsket sin frække side hos Kink Men og Bound Gods. Paris er imponerende 1,80 m høj og har en atletisk, mejslet krop. Han begyndte sin karriere som top, men åbnede sig til sidst for også at blive en bottom.

Scenerne på dette websted er alle med Paris i spidsen, ledsaget af en lang række pornostjerner. Colby Jansen er den eneste behårede skuespiller blandt hans scenepartnere, som omfatter Devin Franco, Daniel Hausser, Dylan Hayes, Jake Waters, Dillon Diaz, Hater, Steve Rickz, Johnny Hill, Michael Del Rey og Jack Hunter. Mændene er alle velbyggede, med en række tatoveringer eller ingen tatoveringer. De fleste af dem er glatte, og kun Jansen er tilbage som den behårede tyr.

Handlingen handler om at slikke og kneppe i duoer og trekanter. Mændene får det på i hjemmet, men Paris har to særlige interesser, som er værd at se nærmere på. Manhole Meatups byder på Paris, der forbinder sig med en medspiller under jorden under et kloakdæksel - selv om disse ser ud til at være nybyggede, da de ikke ser ud til at være i fungerende kloakker, så alle de klamme ting er overladt til fantasien. Indtil videre er der kun én af disse scener med Paris og Roman Todd, der flipper og knepper under jorden, men det ser ud til, at der vil komme flere, da der er en kategori for dem. Kategorien Sex i en varevogn har 18 videoer med fyre, der sutter, knepper og får udløsning bag i en varevogn. I den første video får Pierce et blowjob af Michael Del Rey på forsædet. I en video kommer Pierce og en anden mand i ansigtet på deres bagdel, mens Pierce i en anden van-video kommer ud over bagdelens velkneppede røv, så der er en del variation.

Scenes-siden har også en række tags, der giver dig mulighed for at fokusere på Bareback, Blowjobs, Fødder, Flip Fuck, Fucking, Interracial, Rimming, Threeway, Legetøj og Twinks. Overraskende nok er der ikke en fisting-kategori, selv om Paris laver håndbold; desuden er der to fisting-scener. Der er også en åben søgning efter nøgleord, men det er kun nyttigt, hvis ordet forekommer i scenens titel eller beskrivelse.

Video og fotos fra stedet

Pierce Paris åbnede med 27 unikke streaming-videoer, og sitet oplyser, at det vil blive opdateret hver fredag. MP4-formatet er tilgængeligt og kan streames i en adaptiv afspiller på op til 1520×840 for dem med en stor skærm. Der er også taget højde for mindre skærme, idet de visuelle elementer automatisk omskaleres, så de passer. Videoerne er af god amatørkvalitet, selv om de ikke har en skarp opløsning på store skærme; de ser dog fint ud på telefoner og tablets, når de er i fuldskærmstilstand. Det er ikke muligt at downloade videoerne. Samlingen af screencaps for hver episode er på mellem seks og tolv og kan ses i en opløsning på 1920×1080. Det er muligt at gemme dem enkeltvis, men der er ingen zip-filer til rådighed, som man kan få fat i. Billedfremviseren har kontrolmuligheder frem og tilbage, men der er ingen slideshow-funktion.

Opdateringer af webstedet

PierceParis-medlemmer får adgang til en blog (men det kan ikke-medlemmer også), og i løbet af de seneste uger er der blevet skrevet indlæg om en ny scene. Det er meget sandsynligt, at disse klip også er blevet aktiveret på Pierce Paris' fansider, som medlemmerne måske allerede har set.

Problemer på stedet

Selve opdateringerne har ikke nogen dato, men da bloggen viser de nye videoer med datoer, er det ikke noget problem. Der er et område, der kunne forbedres, når det gælder indholdsvariation, da de fleste af PierceParis' lanceringsvideoer er Sex i en Van-scene. Det ville være bedre at have mere variation i det, der tilbydes. Et andet problem, der bør nævnes, er videokvaliteten, som ikke er så skarp, som vi gerne ville have den. Paris gør dog deres bedste for at levere god belysning og flere kameravinkler for en hjemmelavet produktion.

Omkostninger ved medlemskab af PierceParis

• Månedligt: $19.99 (tilbagevendende hver 30. dag)
  • Månedligt: $24.99 (30 dage, engangsbeløb)
  • Kvartalsvis: $29.90 (tilbagevendende hver 90. dag)

Resumé

Pierce Paris har netop kastet sin hat i ringen som den nyeste bøssepornostjerne, der tilbyder sit eget medlemssite. Hans hjemmeside har i øjeblikket 27 hjemmelavede videoer med Pierce, der sutter og knepper med andre pornostjerner. Du kan streame disse videoer på alle mulige enheder, og der bliver tilføjet en ny hver fredag. Hvis du har været fan af hans arbejde, vil du være mere end tilfreds med det indhold, han har til rådighed. Men hvis du endnu ikke kender Pierce Paris, hvorfor så ikke tjekke hans hjemmeside ud og se, hvad han har at tilbyde? Han er en fantastisk performer, som er meget sjov at se på, og så har han også en dejlig stor pik.

Efterlad et svar

Afsendelse af